Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Tak vyse zminenou publikaci sme take precet a bylo to poucne cteni ale chtel byhc se zeptat jestli nekdo nevi neco vic o myslim ze dormanace semen se to jmenovalo? byl bych za odpoved vdecny... resp takle je me jasny zhruba co to je ale chci vedet jestli je to i u konopi.
Původní příspěvek od piccas ahoj jsem nováček a hctěl jsem se zeptat jak změřím ph půdy když to chci zasadit do zeme a hlavně čím to změřím a kde to seženu děkuji.
milý nováčku, ti, kteří serou na jistě nečekané FAQ a hledání a rovnou chtějí, aby se jim všechno doneslo až pod nosánek, nebývají považování za pouhé nováčky, ale za neschopy a blbečky nováčky
vtipna geneticka diskuze DNA se muze menit vlivem mutaci...ale hlavni evolucni vyvoj je podminen selekci alel v populaci, proste lip prispusobvi jedinci se rozmnozujou a tak prenaseji na svoje potomky vyhodne vlastnosti = vetsi zastoupeni v genofondu populace = evoluce = darwin
mám dotaz, je možnosť že ešte stihnem zrealkizovať nejaký out grow ? ´mám 2 týždňovú sadenicu acida od PS ale chcem vedieť či má ešte zmysel investovať do semien nieje neskoro ? dakujem P.S ospravedeňujem sa za nesprávnu otázku v nesprávnom threade (nováčik)
Původní příspěvek od hemperor mám dotaz, je možnosť že ešte stihnem zrealkizovať nejaký out grow ? ´mám 2 týždňovú sadenicu acida od PS ale chcem vedieť či má ešte zmysel investovať do semien nieje neskoro ? dakujem P.S ospravedeňujem sa za nesprávnu otázku v nesprávnom threade (nováčik)
Zdarec