Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
mám sklo i železnou fajfku z dob, kdy jsem neuměl balit, občas to narveme do bonga, nebo do vodnice, ale joint je joint =) začal jsem okoukávat techniky balení a tady u nás je borec, ten kdo umí ubalit pěknýho špeka, kterej dobře táhne od zapálení až k filtru a neškrabe, vzhledově pěknej ...
hello chcem sa podelit o novy (pre mna urcite) sposob, ktory sme zariesili s kamosom tento vikend. V podstate blbost ale ucinok sa nam zdal lepsi ako pri beznej aplikacii, vodne bongo fajke joint.... a hlavne sa nam zdal sposob spolocensky velmi prijatelny
postup: pouzijes finsku alebo klasicku natahovacku, po natiahnuti staci do hrdla flase strcit slamky podla poctu osob a tahat.
u me se to ma takto:
klasika v par lidech - skunk do skla
venek jedine do brka (posledni dobou uz moc venky ale nehulim)
kdyz je hodne skunku a hodne lidi - blunt
kdyz to chce spukat se ne bezne ale poradne - bongo!!!
takze na chut je urcite nejlepsi sklo (dyt am hori jenom skunk, a co na svete ma lepsi chut? nic a papirek uz vubec nee), na poradny prepnuti bongo
Já nejvíc preferuju buky (tak u nás říkáme jointům) a pak bongy. Když hulím sám, tak si rád dávám z takovýho toho úplně nejmenšího a nejobyčejnějšího skla.
ja si vyrobil bong v jamajskych barvach (vevnitr jsou 3 LED diody cervena,zluta,zelena zapojeny na baterku z nokie) asi 60 cm prumer 6cm a uz nehulim skoro nic jinyho nez jenom bongy zhuli to vic a na dyl a hlavne to kope do hlavy mnam...