Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
U prvnich dvou teplota 6000 a ty posledni 3000-3500
Zatim co studuju led technologii tak vidim nejvetsi problem v tom ze tyto ledky nevyzaruji infra a ultrafialovy zareni. Koukam ze se v tom docela vyznas tak bych prosil radu. Jen nikde nemuzu najit barevne spektrum.
Ahoj, předně bych se chtěl omluvit, že jsem ještě nebyl schopnej doplnit zbývající obsah, ale mám toho teď moc - stěhování, začla mi opět škola atd...ale myslím na to a dodělám to co nejdřív.
Teď k těm tvým LEDkám. Použít by samozřejmě šly, ale doporučit ti to nemůžu. Je to drahé a málo účinné, spektrum (neznám ho přesně, ale spektra bílých LED jsou si velice podobná) taky není optimální. Stejnou (a pravděpodobně i lepší) službu ti udělají cool white zářivky, které tě vyjdou na lepší peníze.
Popravdě řečeno neseženeš dnes žádný hotový panel, který by se vyplatil. Toť můj názor podložený zevrubným studiem. Jediná cesta je postavit si vlastní z vysoce účinných LEDek poslední generace.
Zdravim, právě že je mam už doma, proto sem chtěl vědět jestli je můžu použít (aspoň na zakořenění řízků). Ted dělám pokus s jednim vyklíčeným semínkem jestli se mu bude dařit, abych to zkusil.
A jestli můžu mít jestě jeden dotaz, bylo by lepší jet jen pod bílými nebo dát všechny světla dohromady protože jak sem se dočetl tak fotosyntéza probíhá jak v modrém tak červeném spektru a vlastně by se zvýšila i světelná účinost. jinak dík za odpověď.