Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
to vdg: pěkny podrost...jsou to kopřivy (to vokolo?)jenom takovej dotaz nevite jestli ještě rostou, a kde, poblíž prahy(tak50km)?byl sem na jihlavě (bylo jich tam malo) a je to daleko jet tam jen naslepo na 1 den. za připadne info o mistech výskytu odměnim tim co pozbiram...
Co to zase vidí oči mé, no sice nejsem žádnej odborník, ale nějakou tu hubku už jsem viděl, tak si troufám tvrdit, že ani jedna z posledních dvou fotek nevyobrazuje nic co by tady v čechách rostlo a mělo nějakej podstatnej obsah psilocibinu. Mám tím namysli lysohlávky, kopinatky či kropenatce. Ovšem mohu se mýlit jsou to jen fotky. Já bych se to neodvážil spolknout. Ale pokud to bereš tak, že se maximálně otrávíš a chcípneš, tak vlastně proč né? Vid?
Nechte si už konečně poradit, nesbírejtenic o čem si 100% nejste jisti co to je! Jednou se vám to nemusí vyplatit.
P.S.: Pokud vám nikdo nechce prozradit místo kde sbírat či dokonce vás hubkama provést, asi toho nejste hodni. Pokud je stejně chcete zajeďtě si pro ně do Hulandu.
ok nevim sice proč bych si to nezasloužim,aby mě někdo řek kde rostou.možna že je to proto že to sam ani nevi nepamatuje si atp.ale kdyby to věděl tak si to necha pro sebe aby mu to nekdo snad nevyzbíral...venkovsky buraci to pak prodavaj a maj z hub dobry vejdělky..seru na houby- kurvi to játra a kdo je žere ve velkym hodně špatně skonči.ha?