phmh
Stálý Člen
Registrován: Jan 2001
Příspěvků: 301
|
jak funguje svět |
Příspěvek č. 21 |
VŠECHNO
je to jenom komedie-:http://www.fss.muni.cz/medzur/kurzy/sylaby/s_vol_tmk.html
Název: TEORIE MASOVÉ KOMUNIKACE:
HISTORICKÉ PROMĚNY VÝZKUMU MASMEDIÁLNÍCH ÚČINKŮ
bakalářský kurz
Přednášející: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
výstup: postupová zkouška - 6 A ECTS
výuka: středa 15.30- 17.05/ posluchárna č. 11
Základní literatura:
Charvát, J: Masová komunikácia. Bratislava 1996 str. 1-16 (studovna).
Kunczik, M.: Základy masové komunikace. Karolinum. 1995 str. 11-62.
McQuail, D.: Úvod do teorie masové komunikace. Portál 1999.
Nakonečný, M.: Sociální psychologie. Academia.2000. str. 81 - 176.
1. týden - Základní témata diskuse o mediálních účincích
Newbold, Ch.: The media effects tradition. In: Boyd-Barret, O., Newbold, Ch.(ed): Approaches to Media. Arnold 1995, pp. 118-123 (studovna).
2. týden - Teorie přesvědčování a výzkum účinků masových médií
Nakonečný, M.: Sociální psychologie. Academia. 2000 str. 131-156.
3. týden - Teorie přesvědčování a výzkum účinků masových médií
Klapper, J.: Contributory Aspects of the Communication and Communication Situation. In: The Effects of Mass Communication.Glencoe, Illinois 1960 str. 98-132 (studovna).
4. týden - Role sociální percepce v masové komunikaci
Klapper, J.: Reinforcement, Minor Change and Related Phenomena. In: The Effects of Mass Communication. Glencoe, Illinois 1960 str. 15-49 (studovna).
Nakonečný, M.: Sociální psychologie. Academia.2000 str. 81-97.
5. týden - Role sociální percepce v masové komunikaci
deFleur, M., Rokeach, S.: Teorie masové komunikace. Karolinum 1996 str. 179-200.
6. týden - Dvoustupňová komunikace a názoroví vůdci
Katz, E., Lazarsfeld, P. F.: Between media and mass/the part played by people/ the two-stop flow of communication. In: Katz, E., Lazarsfeld, P. F.: Personal Influence. The Free Press pp. 15-42, 309-20 (studovna).
Klapper, J.: The Effects of Mass Communication.In: Berelson, B., Janowitz, M. (eds). Reader in Public Opinion and Communication. The Free Press 1966, pp. 473-86 (studovna).
7. týden - Konstrukce mediální agendy (agenda setting)
McCombs, E., Shaw, D.: The Agenda-Setting Function of the Press. in: Media Power in Politics. Routledge 1989. str. 72 -82 (studovna).
8. týden - Konstrukce mediální agendy (agenda setting)
McCombs, M.:News Influence on Our Pictures of the World. in: Media Effects Research, Sage 1989, str. 1-16 (studovna).
McCombs, M., Shaw, D.: The agenda-setting function of mass media. In: Public opinion Quarterly, vol. 36, no. 2pp. 176-87 (studovna).
9. týden - Teorie vědomostní propasti
McQuail, D., Windhall, S.: Information gaps as effects. In: Mass Communication Models. Longman.1996 str. 122-127 (studovna).
10. týden - Kultivační teorie
Gerbner, G.: Toward "cultural indicators": the analysis of mass mediated public message systems. In: AllenW.D. (ed.): AV Communication Review. Vol 17, no. 2, pp. 137-48 (studovna).
Morgan, M., Signorielli, N.: Cultivation Analysis. Sage 1990 str. 13- 34 (studovna).
11. týden - Spirála mlčení
Noelle-Neumann, E.: The Spiral of Silence. The University of Chicago Press 1993 str. 1-58 (studovna).
12. týden - Násilí na televizní obrazovce a jeho účinky
Kunczik, M.: Základy masové komunikace. Karolinum. 1995 str. 215-229.
13. týden - závěrečný test
a tihle se o nás mají starat
jo a grower se mi taky líbí,ale byl by asi lepší nějakej jinej druh komunikace ani ne s pomocí této berličky groweru,je tak funkční že mám na něho taky podezření(je to nějak moc dobrý)
[Edited by phmh on 11-10-2001 at 12:05 AM]
|
!!! jak funguje svět! http://www.volny.cz/l_kopecky/ tak tady o tom nepíšou v novinách
to se dějou věci -tak to vypadá,že se už lidi dávajídohromady tak to tady s tím konopím třeba můžeme změnit dohromady a třeba ta naše planeta shoří(díky zastavení těžby dřeva třeba a jiných "užitečných" zdrojů)až o několik desítek miliard let později a nebude to qůli naší součastnosti
herbsman de la vega phmh45@centrum.cz
|