Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Kuřárna » Komunita growru?
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
« 10 11 12 13 14
Autor
Téma 
beiq
Nový Člen

Karma uživatele beiq - 0% Pěstitelská

Registrován: Mar 2003
Příspěvků: 9 

Příspěvek č. 177

je mi 20, hulim 6, hodne hulim tak 3 yrz, pestuju out letos 5 rok (zatim 4x ukradeno, pokazde odjinud), in nemam kde, studuju a jsem z liberecka

Old Post 24-03-2003 v 11:37 AM
beiq je offline   Profil uživatele beiq   Find more posts by beiq   Foto galerie člena beiq   Click here to Send beiq a Private Message   Add beiq to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Hicks
Stálý Člen

Karma uživatele Hicks - 77% PěstitelskáKarma uživatele Hicks - 77% Pěstitelská

Registrován: Mar 2002
Příspěvků: 207  

Příspěvek č. 178

Nedávno 20, hulím od 15 (pokud si pamatuju ), pěstuju od 15 outdoor, už se teda těším na indorek, na podzim začnu, mňam, bydliště nyní Třebíč, za pár měsíců Brno (huh to bude síla).

Old Post 24-03-2003 v 14:49 PM
Hicks je offline   Profil uživatele Hicks   Find more posts by Hicks   Foto galerie člena Hicks   Click here to Send Hicks a Private Message   Add Hicks to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Malcor
Stálý Člen

Karma uživatele Malcor - 16% Pěstitelská

Registrován: Mar 2003
Příspěvků: 35 

Příspěvek č. 179