Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Ahoj, jsem začátečník a před pár dny jsem to rozjel z řízků. Na listech mam bílé až našedlé tečky viz. foto, poradí mi někdo co to může být? popřípadě co té kytce chybí? Ocenim každou radu. Děkuji Vám a ať to roste
Původní příspěvek od javol Ahoj, jsem začátečník a před pár dny jsem to rozjel z řízků. Na listech mam bílé až našedlé tečky viz. foto, poradí mi někdo co to může být? popřípadě co té kytce chybí? Ocenim každou radu. Děkuji Vám a ať to roste
To vypadá na svilušky Je něco naspodu poškozených listů?
je to generační válka, ale my ji vyhrajem... | hands can destroy - the same can help! | every single piece of stuff is good, unless you can't utilize it | ukbassradio.co.uk
Na takhle mladý kytky klidně použiji i chemii. Já to spolehlivě likviduji pomocí Vertimec 1.8, kytky tím stříknu i preventivně, když v okolí něco najdu. Je to v každém hobby marketu.
Původní příspěvek od javol Ahoj, moc děkuji za rady, stačí postříkat shora nebo musím i ze zdola?
Mighty neem je olej, takže skrz listy neprostupuje a musíš stříkat z obou stran listu, zejména však ze spodní strany, která těm potvorám dle mého soudu více chutná. Nové listy jsou bez olejového povlaku - je třeba stříkat opakovaně.
Chemka Vertimec je translaminární, takže projde sama přes list, tudíž stačí postříkat jen z jedné strany. Nové listy jsou ještě nějakou dobu chráněny - není potřeba stříkat opakovaně.
No ve tmě bych se blbě na kytku trefoval postřikovačem
Pro příště doporučuji si přečíst návod! Postřik těsně před zhasnutím.