Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Jsem nováček co se týče pěstování a ráda bych zkusila farmařit doma😁 napadlo mě, co kdybych dala kytky do místnůstky, co obvykle slouží jako šatna? Asi znáte, malá tmavá místnost bez okna. Mám tam teď velikou nevyužitou polici po předchozích majitelích, šířka 120, hloubka 55. Dala bych ji 150cm od stropu max. O co mi spíš jde je to, jak si to tam zařídit, chtěla bych maximálně 3 kytky. Chtěla bych si zdi polepit odrazovou fólií, svítit jsem chtěla LEDkama, ale potřebuji tip na něco, co může být těsně nad rostlinou, kvůli omezené výšce (chci sativní hybridy menšího vzrůstu, nejsem indiková holka😁. Největší obavy mám z ventilace, nějaký tip jak to vyřešit? Budou stačit obyčejné větráky? Obávám se, že to tam jinak neudělám. Načetla jsem dost, ale přijde mi zbytečné a taky vzhledem k rozměrům komplikované kupovat grow box, když tmavou místnost, která není tak na očích mám
co je ale hlavni priorita je zajistit dostatecny prisun vzduchu z venci. (a tim myslim opravdu z venci, nikoliv jen vzduch z bytu ktery ma zavrena okna).. a odtah ohrateho vzduchu ven (cim nizsi teplota tim lepe). to je nejdulezitejsi pro vyber mista.
"Nechci radit, nechci kázat, chci jen apelovat, že život je jak joint, kterej se musíme naučit pokuřovat." - Dědek, 6 Polnic Oficiální Suvenýry Grower pouze pro členy