Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
1xHome box 120x120x180cm
2xLED EasyGrow S600 3500K (2x240w)
1xVentilátor s termostatem TT 125 U, 220/280m3/h+hadice sonoflex
1xPachový filtr PrimaKlima 280m3/h
9xkvětináč 11l
Milwaukee Martini pH/teplota
EC metr Milwaukee/Martini EC59
substrát Biobizz light
hnojiva Biobizz
osazenstvo:
9xSuper Silver Haze-rostli 25 dní od klonu(vlastní řezy z kytky co má známej ve skleníku a dnes jsou v 1.dnu 12/12
teplota přes den 24-26 °C
noc 20-22°C
vlhkost zatím 55-70%RH
ph zálivky 6,5
Jsem úplný začátečník v indoor a udělal jsem na začátku hned dvě chyby:
1.při prvním a druhém zalévání jsem prolil zálivkou celé 11L květináče
2.po celou dobu růstu jsem udržoval relativní vlhkost na 80%,což ještě
podpořilo chybu č.1 a tím pádem jsem mohl zalít za 25 dnů pouze 2x a z toho
jednou jen kořenovým stimulátorem Root juice,takže v růstu si holky hnojiva
moc neužily
nazdar.mna zaujima easy grow.kde sa tam zvysuje a znizuje vykon.treba kupit wifi krabicu alebo to ide aj bez nej.a mas to svetlo full spectrum alebo len na kvet.dikes
Ahoj,světlo jde regulovat i bez krabičky,ale možná si v budoucnnu jednu koupim.Je z krz ní na mobilu vidět momentální teplota i vlhkost.A když nemáš čas chodit každej den kontrolovat klima,tak se hodí :-)
Nevíte někdo,jak smažu svůj vlastní příspěvek ve svém vlastním fóru?
A také mě nejdou vkládat fotky a odkazuje mě to na administrátora.nevíte co mám dělat?
-zdar,mazat muzou jen modi a admin,vetsinou vsecko prochazim a upravuju,kdyz budes neco potrebovat,neboj se mi napsat PM.jsem tu skoro denne.....