Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravím
Chtěl bych vám představit svůj první indoor, kterým se pomalu zabývám od začátku prázdnin... takže jdeme na to:
1.SKŘÍŇ
- rozměry: VxŠxD - 96x35x52
- byl to nějaký nástavec normální obývákové skříně
- zevnitř ji pravděpodobně vylepím alobalem nebo černobílou reflexní folií.
viz http://www.greenhome.cz/katalog/48200x
2.SVĚTLO
- 150W HPS
- víc o něm zatím nevím, dal jsem kámošovi elektrikářovi za ůkol ať mi to složí :-)
3.VĚTRÁNÍ
- bude asi složeno z 4 PC větráčků, jeden bude nahoře ofukovat lampu, jeden bude nahoře vycucávat vzduch ze skříně, a dva budou dole foukat na kytky
- zde bych i potřeboval poradit, jestli se tyto hnojiva k sobě hodí... :-)
6.ROSTLINKY
- budou ze semínek z Nirvány, model Skunk Special
- uvažuju, že zasadím 2 semínka, šoupnu je pod lampu, počkám až trochu vyrostou, pak je na chvíli přepnu na 12/12, počkám až ukážou pohlaví, pak je zase zapnu na 18/6, udělám 4 řízky a ty pak už pojedou na ostro.
7. ZPŮSOB PĚSTOVÁNÍ
- Scrog
Takže to by asi tak bylo všechno.... Ještě bych chtěl poděkovat členovi Svahadji, že mi pomohl objednat ty semínka.
Fotky skříně budou asi později, protože momentálně nevlastním žádný digi foťák a asi ani v nejbližší době vlastnit nebudu.
Semínka by mi mělyy přijít každým dnem, dneska je to přesně týden, co jsem je objednával...
Takže co myslíte, může to tak být??? :-)
EDIT: zjistil jsem, že ty linky nejdou. Musíte je označit a vložit do adresy. Nevím jak to??!!
Naposledy upravil Cecylcompany 17-07-2006 v 13:35 PM